Ferramp.cat
Briefing
Desenvolupar la imatge per a una invitació de boda.
Logotip
Vaig trencar amb la idea tradicional d'una invitació de casament, creant el branding i la imatge corporativa per a l'esdeveniment.
Després d'agafar els seus noms, gustos, tradició, modernitat, simplicitat... vaig obtenir com a resultat un logotip que impacta, però alhora, crea una incògnita (no saps de què es tracta). Pren com a referència l'espera del nuvi en veure el vestit de la núvia.
El logo té l'essència tradicional de la utilització de les inicials, però en aquest cas, en lloc d'agafar les dues primeres lletres, com es fa habitualment, s'utilitza l'última "o" del nom de la núvia i la "o" inicial del nom del nuvi. D'aquesta manera aconseguim la imatge de dos anells units, formant el símbol infinit.
Tota la imatge corporativa pren com a referència el blanc i negre, perquè són els colors tradicionals amb els quals identifiquem un casament.
Invitació de casament
La carta del convit, segueix conservant la incògnita, doncs sols apareix el logotip, la data i un lloc.
El tríptic té tota la informació necessària per saber de què es tracta, plasmada amb una estètica minimalista.
31 DE JULIOL DE 2014