Ferramp.cat
Vitam pleni treballa per donar un valor afegit a les empreses i entitats mitjançant projectes que ajuden a millorar la qualitat de vida de les persones.
Briefing
Fer el branding i la imatge corporativa per el projecte Vitam pleni.
El turquesa havia d'estar present al logotip.
Logotip
El nom de la marca Vitam pleni ve del llatí, i vol dir "una vida plena". Així doncs quan algú et parla de vida, un dels primers símbols que et venen al cap, és el cor.
La silueta saltant, representa a una persona que es sent plenament realitzada, tant a nivell físic com mental. Simbolitza una persona, amb vitalitat, amb ganes de viure, cuidar-se, viure emocions i experiències.
Perquè el cor el divideixo en dos? Doncs perquè la marca Vitam pleni, té dues branques fortes, com són l'alimentació saludable i els tallers de cuina.
Imatge corporativa
Tots els elements corporatius estan tractats amb el color corporatiu turquesa, i la informació apareix amb color blanc, fent un contrastat, amb aire fresc, jove, i molt llegible.
31 DE JULIOL DE 2014