Ferramp.cat
Cada cop tenim més complicat compaginar la vida laboral, amb la familiar i la d'oci. Besanum, neix amb la finalitat d'aconseguir temps al temps i com els treballadors passem part del nostre dia al treball, les empreses són el millor lloc on fomentar als treballadors hàbits bàsics per a tenir una salut plena.
Està demostrat que aquelles empreses que inverteixen en salut pels seus equips humans, augmenten en producció, creativitat, innovació i absentisme laboral.
Briefing
Després d'haver fet el branding de Vitam pleni (veure projecte), em van encarregar la realització del branding de Besanum.
Logotip
El projecte Besanum, neix de l'empresa Vitam pleni, és per això que volem seguir amb l'estil tipogràfic que caracteritza la marca.
Com Besanum és un projecte que entra al cor de l'empresa qui la contracti, per millorar els hàbits de salut de tots els seus treballadors. Que integració d'un cor a la tipografia, simbolitza aquest nexe d'unió, salut, fortalesa..
Besanum, el formen:
El vermell com a color primari. És el color de la sang, la vitalitat, la força, la revolució..., adjectius que defineixen a la perfecció l'esperit del projecte.
El verd com a color secundari, un color que relacionem amb la nova vida, l'acció, el benestar...
2 DE SETEMBRE DE 2014